Changzhou Hong Mao Vehicle Industry Co., Ltd.

E vitture elettriche è i tricicli elettrichi, chì hè megliu à sceglie? Cunnosci?

In l'ultimi anni, cù u rapidu sviluppu di i veiculi elettrichi è di i tricicli elettrichi , gradualmente sti veiculi entranu in e case di parechji utilizatori. Tuttavia, parechji utilizatori sò in una pusizione difficiule per ghjudicà è fà scelte? Per stu prublema, a mo risposta hè chì per un viaghju à mezu o à longa distanza hè megliu à sceglie vitture elettriche; ma per un viaghju à poca distanza o in un viaghju urbanu, si consiglia di sceglie un triciclo elettricu. Perchè? Eccu cinque ragioni per spiegà in i dettagli:
1. Da u puntu di vista di u caricu:A vittura elettrica hè principalmente in piccula dimensione, cù una capacità di carica limitata. A carica massima generale di qualchì centinaia di chilò. Mentre u triciclo elettricu hà un compartimentu di carica cù una carica più alta, generalmente pò purtà quasi 1000Kgs. Dunque, da u puntu di vista di a carica, u triciculu elettricu hè più vantaghjosu.
2. Da u puntu di vista di a putenza: I veiculi elettrichi principali usanu generalmente una putenza di u mutore di circa 350-1500W, mentre a putenza di u mutore di i tricicli elettrichi hè generalmente circa 800-2000W. In cunfrontu, a putenza elettrica di u triciclu serà più adatta, più vantaghjosa.
3. Da u puntu di vista di a gamma:A gamma nurmale di vittura elettrica urdinaria hè di circa 60-100 km, è alcuni mudelli ponu ghjunghje à circa 150 km. A portata nurmale di u triciculu elettricu urdinariu hè di 50-80 chilometri, è ci sò pochi mudelli chì ghjunghjenu à 100 chilometri. Dunque, da stu puntu di vista, e vitture elettriche sò più vantaghji.
4. Da u puntu di vista è a licenza: U funziunamentu di a vittura elettrica urdinaria hè relativamente cunveniente, è hè faciule d'ottene a licenza, in più. A causa di e regule è regulamenti di trafficu incompleti in diversi paesi, un triciclo elettricu hè più difficiule d'ottene a so licenza per cunduce in strada. Dunque, da stu puntu di vista, a vittura elettrica urdinaria serà più vantaghjosa.
5. Da u puntu di vista di cunfortu: In fondu ùn ci hè nisun rumore evidenti in a guida di una vittura elettrica, è a sospensione di u veiculu hè megliu. Mentre u triciculu elettricu hè più rumurosu, l'effettu di sospensione hè generale, è micca cusì cunfortu per una guida di longu tempu. Significa chì una vittura elettrica hè più comoda.
In riassuntu, in termini di carica è potenza, e prestazioni di triciclo elettricu saranu più prominenti, ciò chì mostra chì, se avete bisognu di portà viaghju di carichi, sceglite triciculu elettricu . È in termini di portata, operazione è licenza, prezzu è cunfortu, i veiculi elettrichi urdinarii saranu più vantaghji, ciò chì significa chì l'esperienza di guida di a vittura elettrica hè megliu è adatta per viaghjà ogni ghjornu. Dunque, per l'utilizatori, ponu sceglie i mudelli currispondenti secondu u so usu.


Tempu di posta: Oct-14-2021
Tes messages Online Chat!