Changzhou Hong Mao Vehicle Industry Co., Ltd.

cunsumazione di cross-fruntiera hè di più frequenti è divirsificata

Sicondu à un rapportu publicatu da u grande dati jingdong Menu di ricerca, e merchenzie Chinese sò statu vindutu à cross-cunfini e-cummerciu à più di 100 paesi è regioni cumpresi Russia, Israel, Korea South è Vietnam chì sò firmatu i ducumenti cuuperazione cù China à nzèmmula custruisce "One Belt And One Road". rilazzioni cummirciali Online sò sviluppata da Eurasia di l 'Europa, Asia e l' Africa, è parechji i paesi africani hannu arricivutu zeru breakthroughs. cummerciu nanu Cross-cunfini hà dimustratu vitalità suchju sottu à u "One Belt And One Road" iniziativa.

Sicondu à u rapportu, à mezu à i 30 di i paesi cù u più grande crescita in una è a cunsumazione di distancia in 2018, 13 sò da l 'Asia e l' Europa, tra li quali Vietnam, Israel, Korea South, Ungheria, Italy, Bulgaria e la Pulonia sò i più alti. L'altri quattru stati occupati da Chile in Sud America, New Zealand in Oceania e Russia, e Turkey à traversu l 'Europa è l' Asia. In più, i paesi africani Morocco e Algeria dinù arricivutu rilitivamenti àuti crescita in cruci-cunfini a cunsumazione di e-cummerciu in 2018. Africa, Sud America, America di u Nordu, lu Mediu Orienti e autri arii di la los privatu messe à esse attivi online.

Sicondu à u rapportu, u numeru di ordini di "One Belt And One route" i paesi partinarii custruzzione cù a cunsumazione di cross-cunfini e-cummerciu in jd nel 2018 hè 5,2 volte chì in 2016. In agghiunta a cuntribuzione di i rivenuti di novu utilizatori, u ultrahigh di i cunsumatori da parechji paesi cumprendu beni Chinese à cross-cunfini sterni e-cummerciu hè dinù più numarosi assai. wireless Mobile si accesorii, Olivi casa, capelli è salute i prudutti, piante è prudutti internet sò i prudutti Chinese più pupulare in marcati oltremare. In u passatu trè anni, grande cambiamenti anu esaminatu in u categorie di diploma di a cunsumazione francese online. Comu l 'idea di tilatica wireless e piante decreases è l' idea di necessities cutidianu aumenta, lu rapportu tra manifattura Chinese è a vita cuttidiana di genti oltremare addiventa cchiù vicina.

In termini di tariffa crescita, biddizzi e salute, salumeria soi, locali e altre categorie vitti lu cornu manda, siguita di joca, scarpe e stivali, e divertimento Audio-visuale. Attravirsava robot, humidifier, Zahnbürste ilettricu hè una grande dimensione à a vendita di categorie olivi. At prisente, China hè pruduttori è palumbo grande paese di u mondu di salumeria in casa. "Passa glubbali" vi creà novi sbocchi prufessiunali per Chinese marche casa Sushi.


tempu Post: ott-15-2019
Tes messages Online Chat!